FANDOM

Dawno temu na jednej z wysp archipelagu centralnego znajdował się potężny zamek. Zarówno Twierdza jak i cała wyspa była pod władaniem odszczepieńczego kultu, który czcił najpotężniejszego Demona jaki istniał, Demona czystego Chaosu, Cthulu. W tamtych czasach sekty wyznające Bogów Nieczystych były dość potężne i śmiałe. Jednak porwanie i złożenie w ofierze córki Króla Zoranii przelało czarę goryczy. Korzystając z Floty Zoranii i statków Gildii Skarbowej zjednoczona armia Damadeńczyków i Trullanistów (był to pierwszy i jak dotąd ostatni raz gdy te dwa zakony współpracowały) wylądowała na wyspie. Przypuszczono szturm na Zamek podczas którego większość kultystów zginęła. Paru najstarszych i najpotężniejszych z nich zabarykadowało się na najniższych poziomach razem ze swym Bogiem Nieczystym. Zaczęli eksperymentować z Kulą Sfer, która parę lat wcześniej wpadła im w ręce. Zakonnicy nie mogąc sobie poradzić z barierami chroniącymi najniższe lochy wezwali swoich bogów, Damaden i Trullana. Ci przenieśli się od razu do komnaty gdzie znajdowały się niedobitki. Wywiązała się zażarta walka podczas której Cthulu został zabity. Jednak resztka kultystów została przeniesiona w jakiś dziwny sposób do wnętrza kuli. Podobno ktoś widział jak zabierali ze sobą jakieś dziwne jajo.... Po tym wydarzeniu truchło demona zostało spalone, a zamek zrównany z Ziemią. Wyspa przeszła pod władzę Zoranii. Kula sfer została wysłana na Travenasi, gdyż pojawiło się wewnątrz jej dziwne miasto i kapłani Lueny’ahi mieli się dowiedzieć skąd się tam wzięło.

Cthulu - najpotężniejszy z jak dotąd zrodzonych Demonów. Powstał z najgorszego koszmaru Vasdalla. Jako jedyny demon nie miał humanoidalnego kształtu i czerwonej skóry. Wyglądał jak wielka ośmiornica z ogromną ilością macek i pyskiem z ostrymi zębami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki